در این محیط رقابتی که امروزه گرفتارش شدهایم، حسادت نسبت به موفقیتهای دیگران چیز عجیبی نیست. در حوزهی استارتاپها، همیشه پدیدههایی وجود دارند که یک شبه ره صدساله میروند. اپِ تولیدیِ فلان شرکت بهسرعت ۲۰ میلیون کاربر جمع کرد، و بهمان شرکت هم چندین جایزهی مهم در حیطهی کسبوکار گرفت و توجه رسانهها را به خودش جلب کرد. استارتاپ کوچک دیگری هم به جایی رسید که ۲۰۰ کارمند در استخدام خود داشت! از این مثالها در حوزهی استارتاپ فراوان است. پس با ما باشید تا بیشتر درباره تأثیر حسادت بگوییم.
مجله اینترنتی هنریک منبع
درباره این سایت